CRM-EDPO

System EDPO-CRM to zintegrowany system wspierający Twoją organizację w ochronie danych osobowych i zapewnieniu bezpieczeństwa.Pozwala na prowadzenie rejestrów i ewidencji, które ułatwiają zarządzanie systemem ochrony danych osobowych i zapewnia rozliczalność, a więc gotowość do wykazania zgodności z RODO w razie kontroli.

Dokumentacja

  • poprowadzisz rejestr czynności przetwarzania oraz rejestr kategorii przetwarzania
  • wygenerujesz obowiązek informacyjny na podstawie rejestru czynności
  • poprowadzisz rejestr umów powierzenia przetwarzania i wygenerujesz umowy w oparciu o rejestr czynności przetwarzania
  • nadasz upoważnienia do przetwarzania danych osobowych i jednocześnie poprowadzisz ich rejestr
  • poprowadzisz wszystkie sprawy związane z monitorowaniem czynności przetwarzania
  • w łatwy sposób dodasz wszystkie czynności nadzoru i monitorowania prawidłowości wykonywania RODO
  • będziesz mógł zarządzać pozostałą dokumentacją: wzorami umów powierzenia, klauzul informacyjnych, upoważnień, itp.

Reagowanie na incydenty

  • poprowadzisz rejestr zgłoszeń incydentów
  • zapewnisz możliwość zgłaszania naruszeń
  • ocenisz naruszenia pod kątem konieczności zgłaszania do organu nadzorczego
  • udokumentujesz podejście organizacji do incydentu
  • utrzymasz kontrolę nad  ustawowym czasem reakcji na incydenty

Rozliczalność

  • poprowadzisz rejestr żądań podmiotów danych oraz udokumentujesz odpowiedzi na te żądania,
  • poprowadzisz dowolne rejestry i ewidencje wg. dowolnych wzorów oraz będziesz miał możliwość ich edycji i wydruku
  • poprowadzisz ewidencję obszarów przetwarzania wraz z zabezpieczeniami
  • zapewnisz nadzór nad powierzaniem przetwarzania danych osobowych i będziesz mógł generować umowy w oparciu o rejestr czynności przetwarzania

Analiza ryzyka

  • będziesz mógł prowadzić bieżącą analizę ryzyka z uwzględnieniem obszarów przetwarzania i zasobów teleinformatycznych, będziesz mógł wg. różnych kryteriów generować raporty z analizy ryzyka na dany dzień
  • będziesz mógł zarządzać listą zadań powstałą na podstawie analizy ryzyka, której celem jest osiągnięcie akceptowalnego poziomu ryzyka
  • dostosujesz niezbędne środki techniczne i organizacyjne aby zminimalizować ryzyko
  • w oparciu o mechanizm analizy ryzyka będziesz mógł przeprowadzić ocenę skutków dla ochrony danych
CRM-EDPO 1

Kluczowe funkcjonalności:

  • Prowadzenie i przetwarzanie rejestrów czynności i rejestru kategorii czynności przetwarzania;
  • Prowadzenie ewidencji umów powierzenia i generowanie ich treści na podstawie rejestru czynności przetwarzania;
  • Wystawianie upoważnień i prowadzenie ich ewidencji, a także udokumentowanie ich przekazania;
  • Prowadzenie ewidencji naruszeń wraz z prowadzeniem metryki podjętych czynności w związku ze zgłoszonym naruszeniem;
  • Ewidencjonowanie i opis obszarów przetwarzania wraz ze wskazaniem powiązanych  nim pracowników, czynności przetwarzania, zagrożeń oraz zastosowanych zabezpieczeń i istniejących zagrożeń;
  • Generowanie dowolnych rejestrów według wcześniej przygotowanych wzorów;
  • Prowadzenie czynności monitorowania prawidłowości przetwarzania danych osobowych (audytów);
  • Repozytorium plików – wymiana dowolnymi plikami pomiędzy organizacją a Inspektorem Ochrony Danych;
  • Rejestr powiadomień – informacja o przekazanym zadaniu, nowej wiadomości, zmianie rejestru czynności czy zaimportowaniu rejestru z zewnętrznego źródła;
  • Udostępnienie szablonów dokumentów – wzory umów powierzenia, szablony klauzul informacyjnych, wzory pism ogólnych itp.;
  • Kalendarz zadań i wydarzeń – informowanie o wydarzeniach i przydzielanie zadań w kalendarzu przez Inspektora Ochrony Danych pracownikom organizacji (zadań prywatnych pracownikowi oraz zadań dla całej organizacji);
  • Wymiana informacji poprzez wewnętrzny system przekazywania danych pomiędzy pracownikami organizacji oraz Inspektorem Ochrony Danych;
  • Zarządzanie pracą podległych inspektorów danych osobowych, nadawanie uprawnień i przypisywanie obsługiwanym jednostkom;
  • ….. wiele innych funkcjonalności wspomagających organizację w zakresie przestrzegania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych;
CRM-EDPO 2

oraz:

  • Logowanie każdej wykonanej czynności przez użytkowników systemu:
    • kto – który użytkownik systemu;
    • kiedy – data, godzina oraz IP komputera;
    • co – jaka operacja została wykonana;

Zapraszamy do skorzystania z wersji DEMO

W tym celu prześlij swoją prośbę na adres democrm@edpo.pl

Do utworzenia konta testowego potrzebujemy aktywnego adresu email. Inne dane nas nie interesują.

 

UWAGI:

Wersja demo służy wyłącznie prezentacji systemu i posiada ograniczenia względem wersji pełnej.
Wykorzystanie wersji demo w celach służbowych jest zabronione.

Nie odpowiadamy za treści umieszczone w wersji demo.
Dla każdego użytkownika tworzymy odrębne konto, jednakże wprowadzane dane będą dostępne innym użytkownikom.
Wpisane dane i zmiany będą usuwane codziennie.

 

Scroll to top